it fills my head up and gets louder and louder

Ystävänpäivä osa 3 092ml
Ystävänpäivä osa 3 093m
Ai oho tässähän tulee sama kuva melkeen kaks kertaa. Nojoo eipä voi mitään. Huiiiiima meno siis jälleen kerran suuremmalla porukalla, tällä kertaa vietettiin taas ystävänpäivää :-D tarkkasilmäsimmät (ja vaikka puolisokeetkin) huomaa miten tyylikkäästi oon muokannu kaikki huonekalut pois kuvasta 1 :-D

Ystävänpäivä osa 3 093m-tile
Ystävänpäivä osa 3 086m
Oon värkänny tätä samaa päivitystä koko illan mutta teksti ei vaan kulje (joka on ollu aika harvinaista multa lähiaikoina).... ainii paitsi että kiiitos kaikille loistavasta bailando-seurasta joka sitte oonan osalta jatku seuraavanaki aamuna/päivänä :-) luv ya all♥

4 kommenttia:

  1. Mä en ois kyllä huomannu tota huonekalujuttua jos et ois maininnu :D ...olenhan täyssokea

    Oli kyllä kivaa, toivottavasti pian uusiks! :)

    VastaaPoista
  2. Laura kerro mulle miten ihmees voi muokata huonekaluja pois :D:D

    VastaaPoista
  3. kyllä kuules joudutte ottaan PIAN uusiks, mua sen verran ketuttaa ku joudun jättää välistä että!!!

    (ahhahha vihaisuusvibat.... mut siis ihan hyvällä meinasin :):):):):)):)):):::)) )

    Luna

    VastaaPoista
  4. Vertten: haha voi sua :---D ja oi kyllä! ::)

    Milla: ömmöömmm mulla on se photoscape ni siellä on sellanen tool millä saa siirrettyä toisen kohan toiseen, ni siirtelin vaa normiseinää kaikkien tavaroiden päälle :-DD

    Luna: nööyy i don't like the vihaisuusvibat D--: mut myeees, uusiks ottaminen sopii toki ;);)

    VastaaPoista