ain't about the cha-ching cha-ching,
aint about the ba-bling ba-bling

IMG_0114
Taija, tässähän tämä! Ja mä rrrrrakastan sitä! Kokkolaostos numero ykkönen, vihdoinki mulle järkkäri mitä oon ettiny tässä tosissani jo pari viikkoa ja haaveillu koko pienen elämäni! Haha jokaiseen edeltävään lauseeseen tuli huutomerkki, mutku tää on vaan niin ihana :-)) Jouduin tosiaan maksamaan tän ihan ite ja eilen taas muutenki meni vähän rahaa nii että äiti joutu lainaamaan mulle koko ajan... peukut pystyyn että saan kesätöitä! :-D (ainiin, kamerahan on Canon eos 500D :))

IMG_0023-tile
Huomaan toki, että toi kamera peittää mun naaman jokaikisessä kuvassa, mutta edustus lauantaiaamuna puoli ysiltä ei ollu mitään blogin arvoista :-D Muita ostoksia oli sitte kauan haaveillut Converset, toi pari oli alennuksessa ni sen takia vähän hassu väri, mut mä ainaki tykkään! Ja sitte aurinkolasit h&m, en oo aurinkolasi-ihmisiä mutta tulihan noi tarpeeseen :-D

Ja tottakai tein heti kollaasin vaikka laatua ois riittäny isompiinki kuviin :-D mut äh, tää mun kirjottelu alkaa ärsyttää mua itteäniki joten tukin turpani, moikkamoi!

(Linnean arvonta täällä hei!)


 Jessie J - Price Tag

6 kommenttia:

  1. voooi sulla on söpö vauva, tuun kummiks!:)) ja määki tarviin aurinkolasit, itken vieläki niitä mun indiskan täydellisiä jotka hajos:( ja ihanan väriset noi converset!

    ps. JA miks alotan kaikki lauseet sanalla ja

    VastaaPoista
  2. no eiksje?! :::) ja joo ne oli niin perfecto! ja joo kyllä mäki tykkään :-) ja en kyllä tiiä :-DDD

    VastaaPoista
  3. oooo! kateus. Hianoo :))

    VastaaPoista
  4. VOOI apua ! vähä hienoo ku sait järkkärin :-----) ja noi conssit oioi ne on niiin ihanan väriset :o

    VastaaPoista
  5. uu mama (;; mut yhyy nyt oon hylkiö :( ei vitsi noi kengät on ihaanat just kivan väriset :p

    VastaaPoista