ikuinen jälki sinusta minuun jää, mut kaunein on se tunne, miten mulle lauloit

IMG_0417mk
IMG_0388mk
IMG_0309
IMG_0404mk
IMG_0427mk
Tässä teille Laura-pläjäys! Siitä asti ku pääsin tänään kouluun puoli ysiltä, oon vaan ottaanu että pääsen blogittamaan! Just se ainut päivä kun ei oo vapaatunteja keskellä päivää, muuten olisin kyllä kipassu kotiin koneelle :-D (en tiiä kiinnostaako ketään mut paita h&m, leggarit kappahl, aurinkolasit h&m ja sormus GT)

Mut hei, onnitelkaa mua, löysin hovikuvaajan! Uskaltauduin kuin uskaltauduinkin antamaan mun kameran pikkusiskon käsiin kymmenen minuutin oo varovasti -puheen jälkeen ja oon kyllä tyytyväinen. Kamerakin on vielä ehjä (OMG ::O::O:OOO:O:OO). Ja mikä parasta, Lotta on täällä joka ikinen aamu. Uu jea!

Nojoo, mut loppupäivä löhöillessä ku ei tonne ulos tullukkaa sellasta ihanaa valokuvausilmaa. Kivaa maanantaita! :-)

8 kommenttia:

  1. Äää mäki haluun hovikuvaajan :< Mut kivoi kuvii ja toi asu on niin ihana 8) täydellinen maanantaiasu :D

    VastaaPoista
  2. Ihanat aurinkolasit ^^

    VastaaPoista
  3. Piiu: hihi kiitosta :-)) mut haha siinä jollekki epätoivoselle hyvä (kesä)työpaikka, seurata sua koko päivä kameran kanssa :-D

    Noora: danke, me likes too :-)

    VastaaPoista
  4. ooooi mä niiin tykkään näistä kuvista!!!1 :):):):) jajaja muutenki tää sun blogi on päässy eloon, I'M LOVING IT!

    VastaaPoista
  5. oot tosi kauniis ! ja kiva toi paita :) ja tää ulkoasu on super ihana !! ♥

    elli-in-wonderland.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. voi kiitos paljon :-))

    VastaaPoista