should i give up or should i just keep chasing pavements

Mahdollisimman pikainen päivitys tähän väliin, huomenna ois lähtö Rukalle Oonan kanssa ja kerrytän tässä vaan lisää univelkaa. Lakkasin kynnetki tällä kertaa vaan nopeesti että pääsen nukkumaan mahollisimman pian. Joten anteeksi tämän päivityksen mahdollinen huono laatu.
Ennen Rukaa 034Ennen Rukaa 021Ennen Rukaa 020
Mut arvatkaapa minne mä lähen huomenna? Aivan oikein, Rukalle! Tattaraa vihdoinki kunnon laskettelureissu ja vielä loistava seura, mitä muuta voi reissulta toivoa. Nojoo ehkä että se kestäis pidempään mut hei, on tää pidempi ku ne päivän reissut jolla oon aikasemmin käyny! En siis oo lasketellu ku kaks kertaa aiemmin, ja neki vaan päivän Vuokatissa. Mitä nyt oon ahkerasti googlannu, ni Rukalla on ihan himona erilaisia mäkiä, uu jea!

Tänään käytiin ostamassa evästä matkalle ja sain tässä just pakkailtua. Tää reissu tuli mun mielestä yllättävän nopeesti, kuvitella että tää on eka kerta ku mainisen siitä täällä :-O Eniveis, pakkasin kameran (-t) mukaan reissuun ni eiköhän täälläkin nähä sitten kuvia, se on ihan mun naamasta kiinni :-D

Nyt sain kynnetki kuivatettua, ni ei muutaki unta palloon (oon aina halunnu käyttää tätä sanontaa!) ja see you later! :-)

3 kommenttia:

  1. It's going to be awesome! ::)

    VastaaPoista
  2. kiva blogi :):)!
    Missä päin suomee asustelet ?

    http://jonnnnnasworld.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kiitosta :-)))

    ja ihan Pietarsaaressa asustelen :)

    VastaaPoista