woke up to a world that i am not a part

IMG_1211m
Asu tiistailta koska oon myöhästelijä tässäkin asiassa

alkuedit: haista kukkanen blogger joka et julkaissut ajoitettua tekstiäni vaan päätit poistaa sen. osaatko selittää miten silti löysin sen sivuhistoriasta? hv terveisin Laura, ajoitustoimintosi boikotoija tästä päivästä lähtien. tässäpä tämä silti:

Vietin koko tiistaiaamun asun kanssa tapellessa. Kokeilin tuhat ja sata huivia, joista kuvassa näkyy just se mitä en loppujen lopuks laittanutkaan. Onnistuin löytämään the perfect match (mun mielestä) ja nyt mua vitsittää ku mun valkonen pitkähihanen on likasena enkä voi uusiokäyttää samaa asua. Niin ja kaikenlisäks onnistuin ikilikaamaan mun vaaleet farkut (luna me ollaan tasoissa nyt :-D)

IMG_1230m
Tässä mun uus feikkinomination alias early birthday present. Oon hitaasti ja varmasti kiintymässä tähän (samoin kun mun mintun vihreään kynsilakkaan ilmeisesti). Pappa tuli eilen takasin tampereenreissulta ja toi mulle mun kauan kinuaman mustan perushupparin. Hyvästi pukeutumiseen panostaminen, tervetuloa koeviikko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti