everywhere i go there you'll be

IMG_1503
IMG_1483
IMG_1495
Raaaaskas päivä taas takana, oon selannu kolmea matematiikan harjotuskoetta kooooko päivän, tai no, ainaki melkeen. Nyt tuntuu kyllä siltä että mun pää on niin täynnä muistikolmioita ja kaiken maailman kummallisia kaavoja ja kulmia että en varmaan saa ees nukuttua :-D

Onneks väliin mahtu vähän normaaliaki elämää, pääsin nimittäin viiihdoin ja viimein mopoilemaan! Joo 650 kilometriä on tosiaan menny jo huoltamatta, poljin sellaset liiotellut viis minuuttia sitä käyntiin ja kypärän nappasin isältä ku raukka oli iltavuorossa tietämättömänä mun kieroilusta :-D Norbert siis soitti kesken mun ahkeran pänttäämisen et onko mulla vielä kokeita "--mä mietin et jos sulla ois ollu vaikka jotain enkkua ni oltais voitu nähä..." Ajeltiin sitte pikkusen aikaa tuolla kylmässä ja käytiin Oonan pihalla tööttäilemässä ja ajamassa ympyrää... :-D

Oon kyllä lukenu tätä matikkaa ahkerammin ku ikinä, parasta ois natsata! Tätä kiinnostavampaa päivitystä mulla ei oo teille tarjota, ku ei tää elämä tällä hetkellä oo mitenkään erityisen jännää. Oikeaa elämää odotellessa :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti