kvak kvak

IMG_2732hp
IMG_2716m-tile
Aivan loistava pääsiäisloma! Haettiin ankka kotiin tänne mummun luo ja tossa se vaakkuu mun vieressä, ulkona on ihan uskomattoman lämmin mutta arvatkaa kuka ei älynny pakata shortseja eikä mitään? :-D Tänään leivon pääsiäismunasuklaamuffinsseja ja otan vielä lisää aurinkoa. Suurin riemu täällä maalla on kyllä ehdottomasti kaupassa käynti, sinne pian!

Kavereitahan mulla ei täällä oo mut hyvin oon selvinny. Oon ahertanu kans koulujuttujen kanssa ja mun tenttimät ruotsi ja historia edistyy paremmin ku ikinä :-O Varmaan huomaattekin että teksti ei oikeen kulje, ihmeellistä ku yleensä mulla ei oo siinä mitään ongelmaa :-D

3 kommenttia:

  1. Oooi ankkanen :) Ei ois kyllä uskonu että iha noi lämmin pääsiäinen tulee mut hyvä vaan :P Ja noista shortseista... Ittellä oli eka paksu huppari ja meinasin kuolla kuumuuteen :D

    VastaaPoista
  2. sulla on tosi ihana blogi, aivan upeita kuvia! :--)

    VastaaPoista
  3. Noora: hihi ankka taitaa olla blogin vakiokamaa :-D ja herre gud tuolla tulee kuuma mekossaki, onneks on viileät sisätilat ♥

    Paula: voi kiitti paljon :--)!

    VastaaPoista