marknad

Koeviikko ohi, perjantaina markkinat, koko porukka koossa ja mopot ajokunnossa: elämä hymyilee!
IMG_1543mk
IMG_1552m
IMG_1557
IMG_1554
IMG_1535
IMG_1551
IMG_1565
Mun blogittelu on kärsiny koeviikon lisäks myös kuvattomuudesta viimesten parin viikon aikana, mutta siitä kuvattomuudesta ei oo enää tietoakaan! Mulla ois kuvamateriaalia ainaki neljään päivitykseen ja maanantaina tulee vielä lisää. Apua mitä mä oikeen teen? :-D

Oon viettäny oikeen kunnon kulttuuriviikonlopun, viime viikon Laulu-Jaakkojen konsertti oli mukava poikkeus mutta nyt tästä on tulossa jo tapa. Perjantaina käytiin kuuntelemassa aivan loistava Forkin konsertti ja lauantaina oli vuorossa Tuhkimo-näytelmä ja heti perään Horror-musikaali. Kamera on räpsyny sen verran että karsiminen on tuskaa :-D Nyt vuorossa työt, sen jälkeen jatkan kuvien muokkausta ja blogittelua jos vaan kehtaan päivittää kaks kertaa päivässä. Pakkohan nuo kuvat on jonnekki saada!

3 kommenttia:

  1. Aaah, ihania noi ilmapallo kuvat^^ Syysmarkkinoille koitan sit keretä ;D

    VastaaPoista
  2. Rupes tekee mieli ihan sikana noita lakuja!:) Noista kuvista tuli ihan sellanen kesä fiilis päälle!

    VastaaPoista
  3. mulla kans! :-D mut uuu kesää odotellessa ::)

    VastaaPoista