well there's one more hour until the sun goes down

IMG_4623
IMG_4665 IMG_4449
IMG_4746
IMG_4469
IMG_4573
IMG_4578-tile
IMG_4514
IMG_4718
IMG_4485
Anteeks ensinnäkin se että tää päivitys on myöhässä plus vielä näiden kuvien valtava määrä! Olin tosiaan viikonlopun plus maanantain Helsingissä med mamma. Kävin juoksemassa Naisten Kympin (josta melkeen myöhästyin, sain juosta pysäkiltä suoraan alueen läpi ja lähdön ohi :-D kiitos äiti!) ja pääsin siinä samalla sitte kuuntelemaan Kaija Koota! (mut missasin apulannan, kiitos tästäkin!) :-) suuri paljastus: oon pienenä saattanu olla jonkinasteinen Kaija-fani ja olin nytki pelottavan innoissani :-D plus että osasin suurimman osan kappaleista ulkoa...

Shoppailtiin kans ja aika reilusti, kierreltiin kirppareita ja maanantaina keskustaa. Onnistuin kans hukkaamaan äidin kun sen puhelin oli vahingossa mun laukussa ja itkeskelin siellä ku pikkulapsi. Onneks mamma löyty vaikkaki aikamoisen säädön jälkeen, soittelin muun muassa kirppareita läpi ja kiersin kauppakeskuksesta toiseen :-D

Nyt on mun aika mennä nukkumaan, kuulette musta varmaan vielä :-) keskiviikkona oltiin kivoissa bileissä ja torstaina löhöilin Lunalla Ben&Jerry'sin, Frendejen ja kameran kanssa kanssa. Koeviikko etenee kaikesta hauskanpidosta (laskin että tiistai oli mun ainut hauskaton päivä koulujuttujen parissa) huolimatta hyvin! :-) vielä kolme koetta ja loma vihdoin täälläkin :-D

1 kommentti:

  1. ooo onko toi sitä juustokakkua?! ♥

    ja tosi kivoja kuvia:)

    ps oli kivaa torstaina!

    VastaaPoista