you could be a ghost in my head so i won't give my world for this


IMG_4425
IMG_4431
Pakko tulla ilmottamaan et oon vieläkin hengissä! Koulujuttujen välttely on onnistunu entistä paremmin vaikka koulupäivä oli tänäänki vaan 70 min. Tässä yhyy kui huonoja kuvia some sort of ostoksista, ensinnäkin ostin nassun pesuun tollasen uuden aineen ihan apteekista ja toiseks laitoin äidin ostamaan niin paljon Pringlesejä että sain ton sulosen minikajarin (kesä here i come!). Aah ja mä oon todellakin liking toi naamavaahto, ihan btw ::)

Kävin tänään taas kirpparilla enkä selvinny ilman pientä rahanmenoa tälläkään kertaa. Haettiin kans pizzaa ja kappas vaan, koko päivä on ollu aikaa lukea kokeisiin, tehä läksyjä ja panostaa tohon tenttimiseen mutta mä oon tuhlannu sen telkkarin eessä mossettaessa. Oon koukuttunu mitä huonompiin sarjoihin ja siinähän se aika kuluu rattoisasti :-D Ylihuomenna Helsinki ja oon vähintään innoissani!

Vaikka kukaan tuskin koskaan kuuntelee noita kappaleita ni nyt on vaan pakko mainita että oon totaalisesti rakastunu espanjankieliseen musiikkiin. Harmi vaan että spotifyn kuuntelurajotukset ehti täyttyä ja youtube on kökkö :-(

2 kommenttia: