i'm just a little bit caught in the middle

IMG_6443
_MG_6135
IMG_6430m
Kuvat eräältä aurinkoiselta päivältä jollon hypetin mun uutta Kauko Laukoa ensin yksin ja sitten Verttenin kanssa ja kiipesin katolle. Kuvat paljastaa varmaan kaiken oleellisen mun keskiviikosta, plus sen että mäki antauduin tolle chinovillitykselle pari viikkoa sitte löydettyäni ensimmäiset täydelliset sellaset :-D oon eläny siinä luulossa ettei chinot sovi mulle mutta kappas vaan!
_MG_6154
IMG_6447
_MG_6137
Teitä lukijoita on tullu hirmu nopeesti lisää ja oon kieltämättä innoissani ja vähän jännittynytki :-D huomenna lähetään tyttöjen kanssa Tampereelle shoppailemaan oikeen urakalla! Palkka tuli tänään (?) ja nyt otetaan rennosti! :-) yritän bongata teille arvontapalkintoja, nyt teillä on tää yö aikaa heittää enää ehdotuksia :-D
IMG_6453
IMG_6031
IMG_6048
Valtavan kuvamäärän jälkeen toivotan hyvät yöt ja rupeen valmistautumaan nukkumiseen. Huomenna aikanen herätys :-)

5 kommenttia:

  1. Ompa ihania kuvia! :-) oot todella kaunis tyttö!!

    VastaaPoista
  2. hei voi että kun oot kaunis ja sulla on aivan upeita kuvia! tykkään sun blogista muutenki kyllä(: jei!

    VastaaPoista
  3. oliko kallis se kaukolaukasin? :D
    ps. kivoja kuvia 8)

    VastaaPoista
  4. voi vitsit miten ihana blogi sulla! ja oot upee (:

    VastaaPoista
  5. Heta: kiiitos paljon:))
    Ida: hoho kiitos sullekin :--)
    pausku: ei se ollu ku parikymppiä..:d
    Ami: danke! ::)

    VastaaPoista