musiikkipostaus tässä moi

tumblr_lk7af2HGaZ1qacpy3o1_500_large-horz


tumblr_lmnnh0lcZJ1qiif3no1_500_large-tile


tumblr_lmo13zSZWj1qdhi3mo1_500_large-tile


250022_2093770871020_1447743048_32379286_707455_n_large-tile


tumblr_ll17gzoSzK1qe4xmjo1_500_large_large-tile


tumblr_lk9gviIWsM1qbxu8po1_500_large-tile


Ajattelin värkätä jonkinlaisen musiikkipostauksen ja tässähän tää :-) nää on enemmän näitä chillailubiisejä että kyllä mä muutakin kuuntelen. Löytääkö kukaan omia lemppareitaan?

Oon musiikin suhteen melkeen jopa pelottavan kaikkiruokanen ja oisin mielelläni linkannu näitä enemmänki, harmi vaan että joudun näistäki skippaamaan suurimman osan :-D mut jos muunlainen musiikki menee ni ässä vielä randomii: sara bareilles - king of anything, linkin park - iridescent, within temptations - sinéad, marina and the diamonds - mowgli's road ja bailattavaa vaikkapa jessie j - nobody's perfect (netsky remix), kesha - crazy beautiful life, juan magan - bailando por ahi, adam tensta - scared of the dark

Kuunnelkaa nyt jos kiinnostaa koska mulla on vähän sellanen tunne käyn poistamassa tän aika pian :-D plus että tää on ihan hävettävän pitkä postaus!

kaikki kuvat weheartit

2 kommenttia:

  1. ihania noi kuvat!:>

    ja voiii olin iha unohtanu the postal servicen, kuuntelin sitä joskus pari vuotta sitte tosi paljon!

    mun pitää kuunnella nää kaikki läpi vielä kunnolla:)

    VastaaPoista
  2. ihan sairaan ihania biisejä!!!1 ::)

    VastaaPoista