remember all the sadness and frustration and let it go

IMG_5610mdfgh-tile
_MG_5589m
Kuvia viime lauantailta, päättäjäiset ja sain stipendinki! Saatiin vielä ahkerina oppilaina erityistehtävä järjestää kukkapöytiä :-D Päivällä visitoin pauskun yo-juhlissa ja illalla bailattiin vihdoin taas kunnolla :---) niin paljon hyviä muistoja et voin joka päivä muistella hymy korvissa ja silmäpussit koholla (kiitos kesätöiden ja 05:30-herätysten)
tämä
_MG_5593m-tile
Aamuherätykset ottaa koville ja vielä kovemmille iltadatauksen vähentäminen, muuten töissä on ihan kivaa :-D heti ku kesä alkaa oon taas saanu kerättyä rohkeutta ruveta taas samaks vanhaks puheliaaks lauraks ku ennen (okei töissä välillä vähän ujostuttaa) mut oon nyt taas niin hyväntuulinen ettei mitään rajaa! Vielä ku tää ois pysyvää - tiiän ettei kukaan haluu lukee täältä mun angsteja :-D

Oon taas myöhässä mun nukkumaanmenosta mut en voinu jättää töiden takia facebookkailua tai blogia kokonaan hylkiöiks. Onneks pian on viikonloppu vaikka oonki saanu sen taas ahdattua täyteen :-D viikonlopputöitä, lappajärven ympäripyöräilyä ja synttäreitä. Tired monday, I'm looking forward to meeting you again.

4 kommenttia:

  1. aaa! mistä tommosia herkkumekkoja saaa!?
    japöh. ympäripyöräily saunds kuud :)
    -Taija

    VastaaPoista
  2. Tosi tosi kauniita kuvia!! Ja kenen mekko ;);)

    VastaaPoista
  3. ooo ihania kuvia :--) ja toi mekkoki on ihana!

    VastaaPoista
  4. Taija: niitä saa lainata norbertilta mutta sillä ehdolla ettei paljoa hengittele päivän aikana :--( haluun oman kans! muthei sä tuut joskus mun kanssa polkemaan taas >:)

    Noora: kiitoos ja en kyllä nyt millään muista keltä sen lainasin...... muhaha!

    pausku: hihi kiitosta paljon :-))

    VastaaPoista