when i hear the engine pass i'm kissing you wide

_MG_6499m
_MG_6569m
_MG_6512m
_MG_6525m
Mun elämässä on ehkä maailman ihanimmat ihmiset. Oon aika varma että voittaisitte jotain palkintoja ihanuudesta, toivottavasti tunnistatte tästä ittenne :-) eipä mulla muuta, valtava onnellisyysrysäys yllätti mut täysin ja oon nyt sellasissa fiiliksissä että voisin halata koko maailmaa tai jotain.
_MG_6596
_MG_6503m
_MG_6572m_MG_6516m
Kytkettiin Oonan kanssa tähän koneeseen kunnon kajarit ja listattiin ihanaa musiikkia ja nyt chillaillaan lauleskellaan ja ootetaan. Myöhemmin savusaunaan ja tekemään juhannustaikoja :---) Oon maanantaina varmaan ihan kuolemanväsyny mutta onnellinen, toivottavasti.

7 kommenttia:

  1. !! mikä toi vanha kamera on. oon niin haaveillu tollasesta. mistä oot löytäny :o

    VastaaPoista
  2. PT - Trains, one of the best songs on the Earth

    VastaaPoista
  3. et saa olla maanantaina väsyny, te tuutte meille ja sun pitää jaksaa syyä vohveleita!

    ihania kuvia:)) koska mennään aspegrenille?

    VastaaPoista
  4. ooo ihania kuvia!! :> tosi upeita :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: oh i know :--D
    Laura: hihi hoho :-D ja kiitos ja öö en tiiä, pitää sopii pian :)
    pausku: kiitos paljon :--)) !

    VastaaPoista
  6. aivan ihania kuvia ja oot valtavan nätti! (-: asutko maalla päin vai mistä nää kuvat on? :) jeij, toi sun sininen hame on kyllä kans aikastas kiva!;)

    VastaaPoista
  7. Ida: voii että, kiitos! :--)) kuvat on lappajärveltä mummulasta mut ei me kyllä missään suurkaupungissa asuta... :D ja mäki tykkään siitä :))

    VastaaPoista