noora♥jonatan

kuva9
kuva6iso
kuva4iso
kuva13
kuva1
kuva16
kollaasi1
kuva5
kuva11
kuva17
kuva3
Yks mun parhaista ystävistä meni kihloihin perjantaina :--) Ihan outoa miten eri elämäntilanteissa voidaankaan olla! Tyttöjen ja tietysti Jonatanin kanssa juhlistettiin sitte tänään käymällä piknikillä tossa läheisessä puistossa, naurettiin paljon ja syötiin herkkusia - ihan maksimum fiilistelyjuhlinta♥ Oon niiin huisin onnellinen noiden höpönassujen puolesta että mun posket jumittuu korviin tai jotain, onnea vielä! Toinen Laura ja minä saatiin toimia tänään illalla kuvaajina ku käytiin tuolla rannalla ottamassa näitä otoksia. Mun mielestä onnistu aika hyvin, varsinki ku oli noin ihanat mallit ja voitte olla varmoja että Laura N-N sai vielä paljon parempia kuvia! Julkasen varmaan huomenna kuvia piknikiltä, nyt näitä tuli kyllä jo ihan tarpeeks :-D

kuva19
... no tässä vielä ahkera kuvaaja työssään :-D

Mut ihan näin muutenki, ollu tosi kiva viikko! Oon kyllä vaa rentoillu aika paljon ja vältelly sosiaalisia tilanteita mut esim just perjantaina käytiin Oonalla kattomassa leffaa ja sen jälkeen vaa istuskeltiin sängyllä kuuntelemassa musiikkia ja jutustelemassa. Huomasin että mullahan on maailman parhaat ystävät, rakastan teitä♥

4 kommenttia:

  1. Kiitos ihanasta seurasta ja hyvistä kuvista, oot niin hyvä kuvamaan :-)

    VastaaPoista
  2. apua! aivan yli ihania ja söpöjä kuvia :) awws ::)

    VastaaPoista
  3. siiis aivan tajuttoman ihania kuvia! oot tosi lahjakas kuvaamaan!:)

    VastaaPoista