sä et olisi aamulla siinä, sen tajusin minäkin

avautumisversio mun maanantaista:
Yks omituinen eikä todellakaan mulle tyypillinen päivä takana ja onnistuin ylittämään itteni ihan maksimaalisesti. Päätin siis lähtee tsekkaamaan Kaustinen folk music festival, ja ihan ypöyksin! Sain sovittua mulle omituiset pummattavat kyydit, jätin pöydälle lapun "olen kaustisella" ja häippäsin!

Alku meni niinku multa ois odottanu, matkan istuin hiljaa autokyydissä ja hymyilin itsekseni, perillä harhailin yksin paikasta toiseen enkä kehdannu hakea käsiohjelmaa infosta. Mutta loppujen lopuks kävikin niin että sain 'festariottovanhemmat' joiden kanssa juttelin tästä mun blogista ja kaaaikesta muusta, lauleskelin yhteislauluja nuotiolla ja kävin kuuntelemassa jotain kansantanssibändejä, nii ja ne vahti iloisesti mun kameralaukkua ku hain jotain turkkilaista jätkää mun kanssa tangoamaan :-D jos siis luette tätä ja tunnistatte itsenne, terkkuja, hauskaa reissua ja kaikkea hyvää!♥

Autoin kans jotain random miestä järkkärin säädöissä, tanssin ja itkin Erinin konsertissa ja puhuin mun vanhalle matikanopettajalle alias kotiinkuskaajalle varmaan ekaa kertaa niin että se ees lasketaan :-D en oo aikoihin pystyny juttelemaan kunnolla muutaku just niille lähimmille ystäville, muille oon vaan vastaillu joota ja eitä tai en sitäkään.

...Okei, että ehkä ymmärrä mut mä oon jo liian kauan ollu ihminen joka ei uskalla tai osaa puhua kenellekään, ihminen joka ei laula mukana, joka ei ees moikkaa ku kävelee vastaan, sellanen tylsimys joka seisoo tunnin paikoillaan ku ei kehtaa mennä kysymään infosta festariohjelmaa ja jonka puheesta ei ees saa mitään selvää sillon ku joku eksyy jotain kysymään. Tänään sain kuulla olevani rohkee, reipas, välitön, 'hyvin kasvatettu'... En oo ikinä ollu noin luontevasti sosiaalinen. Miks oon haaskannu elämääni tälleen tekemällä siitä tahallaan hankalaa?

Ajattelin että kotimatkasta tulis kiusallinen mut ehei, juttelin ihan rennosti mun vanhalle opettajalle ja sen tytölle enkä istunu siellä paniikissa niinku oisin odottanu. Koko ilta meni siis jutellessa ihmisille, puhuin varmaan enemmän ku koko viime vuonna yhteensä. Jos pystyin tähän tänään ni pystyn tähän jatkossaki, varokaa vaan, moikkaan ku kävelen vastaan!


(huomenna tulossa kuvallista postausta mun maanantaista, anteeks taas tällanen ja katotaan ni oon pian jo poistamassa tätä...)

2 kommenttia: