suppose i kept on singing love songs just to break my own fall

Sonamo 2011 346m
Sonamo 2011 032m
Sonamo 2011 222m
Sonamo 2011 351m
Tässä nyt muutama kuva mökkireissulta, pakko sanoo et mulla on maailman ihanimmat ystävät ::) Taas niin paljon ihania muistoja ettei mitään rajaa, sonamoreissu vaan ei voi epäonnistua!
Sonamo 2011 314m
Sonamo 2011 015m
Sonamo 2011 162m
Sonamo 2011 355mm
Sonamo 2011 121mm
Sonamo 2011 354m
Nyt mulla on se kauan odotettu kesäfiilis, vieläku saisin tän kirjotettua ja pääsisin tonne ulos jatkamaan unia :-D Eilen illalla käytiin kaupungilla juhlistamassa ku Nooran poikakaveri pääs armeijasta ja yöllä katoin Love & other drugs. Oon yksin kotona ni on aika chillii sainoisinko! tää kesä näkyy kyllä valitettavasti mun unirytmissäki, eilinen neljältä nukkumaan tais olla tän viikon aikasin... mut ei se mitään ku kesä
Sonamo 2011 057m
Sonamo 2011 134m
Sonamo 2011 075m
Mä niin tykkäsin kaikista kuvista mitä otettiin tolla reissulla ni oon vähän pettyny ettei ne tuu niin hyvin esille tällasesta valtavasta kuvatulvasta mut ei se mitään! Teitä lukijoita on nyt feidannu tasaseen tahtiin, en tiiä mitä teen väärin vai teenkö mitään. Eniveis, nyt on kesä ja kirjottelen mielummin tänne ihan fiilispohjalta ku kauheessa paniikissa lukeeko näitä kukaan :-D mökkikuvia on tulossa vielä lisää ja kans muutama kuva eilisestä kaupunkireissusta, ongelmana ei oo kuvien puute vaan se että niitä on liikaa ja ihan liian monessa eri kamerassa :-D ..ja se että taidan ylimuokata näitä vaikka kuinka yritän rajoittaa!

5 kommenttia:

  1. Kiitos tästä hyvänmielen blogista, kuviasi katsellessa rupeaa pakostakin hymyilemään. Keep up the good work!

    VastaaPoista
  2. oi tosi ihania kuvia ! varsinkin tuo neljäs ylhäältä ja tuo käsillä tehty love mikä onkaa en tiedä oikeeta sanaa sille :):)

    VastaaPoista
  3. oooh, tosi kivoi kuvii! :--)

    VastaaPoista
  4. hii laura , that's my blog
    by . catarina :-D

    VastaaPoista