i think i'll get heartbreak down

k-tile
Tällä viikolla oon onnistunu olemaan tekemättä yhtään mitään. Nojaa, tussailin mun kynsistä hassun väriset koulussa tylsistyessä, välttelin huoneen siivoomista ja yritin opiskella mut annoin aika nopeesti periks ja leipasin juustokakun piristämään mua :-D

Unohinki ihan kertoa, oon tässä suunnitellu matkaa Irlantiin tai Englantiin ens kesäks. En osaa sanoa vielä mitään mut toivoisin että pääsisin johonki perheeseen asumaan kuukaudeks :-) Täytän kans just sopivasti kaheksantoista ja pääsisin käymään jossain ihanassa kodikkaassa irkkupubissa laulamassa juomalauluja, oon varautunu ja osaan jo kaks :-D

---
This week I've done absolutely nothing. Oh well, I painted my nails in weird colors while getting bored at school, avoided having to clean up my room, tried to study but soonly gave up and baked a cheese cake to make myself feel better :-D

Oh yeah, I forgot to tell you. I've been planning for a trip to Ireland or England next summer, don't know much yet but I'm hoping I could stay there in a family for a month :-) I'm also turning 18 so I could go to one of those nice and cozy irish pubs and sing those traditional drinking songs, I already know two! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti