anna minulle hetki aikaa, hetki aikaa miettiä uudelleen

KOLLAASI1
KOLLAASI2
Tässä mun pidennettyä viikonloppua valtavana kollaasina. Otin pari päivää omaa lomaa lukiosta ja vietin ensin torstaipäivän yksin hesassa. Tuhlasin koko junamatkan datailuun enkä opiskeluun niinku olin suunnitellu, latasin leffan ja kahlasin läpi ennätysmäärän blogeja. Myöhemmin sitte vähän ostostelua, kuvailua, free hugseja ja eväiden syömistä kampin lattialla :-D

Toi kollaasihan on ihan täynnä noita ilotulituskuvia... käytiin siis äidin kanssa kattomassa toi ilotulituksen sm :-) olin nyt tokaa kertaa kattomassa ja noi on aina ihan loistavia! Perjantai meniki sitte vielä kokonaan shoppaillessa ja lauantaina lähettiin Unicefin syyspäiville Kirkkonummelle (?) Majvikeniin. Ihan älyttömän hieno paikka ja meillä oli huone meren rannalla et eipä mitään :-D Harmikseni kuitenki vakuutuin siitä että oon sosiaalisesti täysin taitamaton, en tullu toimeen kenenkään kanssa ja pilasin jopa harjotukset joiden tarkotus oli vaan olla rennosti muiden ihmisten kanssa...

Mut muuten oli kyllä kivaa, mitä nyt vähän juoksentelin ympäri Helsinkiä ku unohtelin mun ostoksia kauppoihin, etin hotellissa lusikkaa mun jäätelöön peläten että se ehtii sulaa ja juttelin jonku ihme hiipparin kanssa Kampissa :-D no oho, olinhan mä siis vähän sosiaalinen!

---
This time you'll get a shorter translation 'cause I'm way too tired to think :-D So here are some pictures from this weekend, starting from Thursday actually :-D I took a couple day's mini vacation from school and took a train to Helsinki. Some shopping (again..), a firework contest and this event for Unicef's volunteers (so difficult words to translate, hope you understand what I mean :D). A really nice way to spend the weekend, I think :-)

2 kommenttia: