gather up your tears, keep 'em in your pocket

foto3
foto10
foto4
foto12
foto9
foto13
foto6
foto11
foto2
foto14
Hmmh, tänään ei ainakaan satanu. Olin ihan riemuissani kaikesta melkeen koko päivän, vaikutin varmaan ihan mielisairaalta ku hihkutin lyijykyniä, yöunia, siistejä muistiinpanoja enkä ees muista mitä! Valitettavasti joku kumminki herätti mut siihen todellisuuteen että ens viikolla alkaa koeviikko ja mun opiskelu on ollu täysin jäässä kesän jäljiltä. No mut ei se mun päivää pilaa, eikä viikkoa eikä mitään. Huomenna on saunailta ja töitä ja ulkona on syksy ja mua hymyilyttää.

---
No rain today. I've been feeling funny the whole day, exited about pencils, a good night's sleep, neat notes and other little things looking like a complete maniac! Unfortunately someone reminded me about the exam week next week and I haven't been studying a lot lately. But oh well, I won't let that ruin my perfect day or week or anything. Tomorrow's time for sauna and some work and it's looking like autumn outside and I keep smiling.

4 kommenttia:

  1. missä oot töis? kuka muute kuvaa nää sun kuvat:) kivoja on! -m

    VastaaPoista
  2. m: siivoon yhelle firmalle jossa äiti on töissä :-) nää oon kuvaillu ite jalustan ja kaukolaukon avulla mut välillä sisko tai kaverit kuvailee :)

    Taija: kiitsa!:))

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! oot sairaan nätti :)

    VastaaPoista