take me down like i'm a domino

Koin pakottavaa tarvetta blogittaa joten tässä muutama ihan random! Oon siirtyny jo koeviikkolookkiin ni ei auttanu ku penkoa kuva-arkistoja (jotka on tällä koneella aika pienet) että pääs ilmottelemaan itsestään tänne :-D koittakaa ottaa tästä vähästä ilo irti, huomenna postailen sitte taas kunnolla!
kuuva1
...kerran oltiin vähän pilvessä. Tää on niin päivän naurut!
kuva1
...kerran kävin savusaunassa...
IMG_4903
...kerran biletin...
kuva
..kerran syötiin maailman isoimmat pizzat. Näkyykö lautasia häh? :-D
Photos 643m
...kerran istuttiin ja otettiin vähän aurinkoa...
IMG_8824
...kerran puhaltelin saippuakuplia...
DSC04626
...kerran olin Rukalla Oonan kanssa :-)...
kuva3
...kerran käyttiin kattomassa Forkin konsertti...
DSC04508
...kerran lakkailtiin kynsiä...
DSC04392m
...kerran fiilistelin kokista, jee...
IMG_0051
...kerran leikittiin Slovakiassa...

Juu eipä mulla muuta, näitä kuvia on vähän kertyny koneelle jos oon välillä laiskotellu tän postailun kanssa :-D Nyt ois tarkotuksena tehä pikanen lenkki ja sitte ahertaa koulujuttujen parissa, saas nähä tuleeko siitä mitään.

---
Just some random pics, I wanted to make a post so badly :-D I always laugh at picture 1, in picture 2 I got a little bit dirty in the sauna. Maybe I don't need to explain all of these. But look at the size of our pizzas!! :O

3 kommenttia:

  1. mikä kamera sul on tos bannerissa? käytätkö sitä ihan kuvailemiseen vai onko se ns. 'rekvisiittaa' :D kivoi kuvii! -m

    VastaaPoista
  2. se on isän 'järkkäri' :-D en osaa käyttää sitä ja siellä on vielä isän filmit sisällä ni en varmaan saiskaan mutta mun on tarkotus opetella kyllä kuvailemaan tolla! :)) kiitos! :)

    VastaaPoista
  3. juuust, en voi kommentoida mun google-tilillä. >:(
    mutta, kivoja kuvia! toi saippuakupla-kuva on ehottomasti lemppari! 8) ja hahhaha toi sun ja verttenin kuva :--D

    -Pausku

    VastaaPoista