you might lose hope, you might lose faith,
but don't throw it all away 'cause you're afraid

_MG_2505-tile
Huomasin äsken miten oon viimeisen parin kuukauden aikana tuhlannu mun elämää liikaan ajatteluun ja pohtimiseen, tänään laulettiin pikkusiskon kanssa singstaria ja tanssittiin murheita pois. Mun elämässä on kaikki ihan liian hyvin siihen että rupeisin ylianalysoimaan asioita joille en voi mitään. Oon tuhlannu jopa aikaa miettien mun omaa miettimistä (niinku nyt taas!), oon ihan tyhmä. Nyt unohan kokonaan kaikki turhat ja hengitän syvään - niin ja teen ehkä nuo matikanläksyt joita oon vältelly ja kerryttäny jo viime keskiviikosta :-D Jos huomaatte että taas angstailen tai ujostelen ihan turhaan ni nipistäkää vaikka!

Huomenna parempaa postausta, lupaan!

---
I noticed I've spent like two months thinking way too much, not having the time or the want to do anything else actually important. Now I'm going to concentrate on being happy 'cause there's actually no reason why I wouldn't be. And yeah maybe I'll do my homework, I've been avoiding doing that for almost a week now so I got lots to do!


Tomorrow I'll make a better post, I promise!

2 kommenttia:

  1. uuuu mä niiiiiin haluun lainata ton singstarin!! 8)

    VastaaPoista
  2. hihi juu tottakai :--)

    VastaaPoista