Arvontaa!

arvont
Vihdoin ja viimein tätä arvontaa 50:n lukijan kunniaks (...) :-D Palkintoja on kolme, h&m-lahjakortit 10e, 5e ja 5e. Onnea kaikille ja tässä ohjeet:

Jokaiselle kommentoijalle yksi arpa. Lukijoille toinen arpa ja linkkaamalla tästä omassa blogissaan kolmas. Kommenttiin mukaan sähköpostiosoite ja mainitse jos oot lukijana ja linkki postaukseen missä linkkaat tän jos linkkaat.

Samalla saa kans vapaaehtoisesti heittää plussia, miinuksia, parannettavaa ja vaikka postausehdotuksia jos mieli tekee! Laitan voittajille sähköpostia kun oon arponu nää, aikaa osallistua on 17.10. asti! :)

55 kommenttia:

  1. osallistun ja oon lukija eli kaks arpaa! =)

    VastaaPoista
  2. Olen lukija ja linkkasin omassa blogissani KLICK :)

    l0tta@live.fi < O on nolla!

    VastaaPoista
  3. nea.lindroth@hotmail.com

    olen lukijana : )

    VastaaPoista
  4. tähän oli pakko osallistua! sposti on: akettu97@gmail.com oon lukija ja linkannu tän blogiinkin: http://fashionvslife.blogspot.com/2011/09/blog-post.html ja hei ansaitset noi 50 lukijaa ja enemmänkin, huippu blogi! :)

    VastaaPoista
  5. jee kivaa ! ja lukija olen myös :)

    VastaaPoista
  6. Ihanaa! Oon lukija!

    Sapphires_@hotmail.com

    Sulla on ihanan selkeät ja isot kuvat blogissasi ja niitä ei ole överimuokattu. Kirjoitan hyvin ja selkeästi. Blogisi ulkoasu ei ole tylsä ja se on hieman erilainen kuin kaikilla muilla.

    VastaaPoista
  7. Osallistun ja oon ollu lukija jo kauan ja tykkään ihan hirveesti sun blogista, yks lemppreista, kirjotat niin kivasti ja aina sellasia onnistuneita ja kivoja kuvia :-)!
    ja tässä linkki mis mainostan tätä arvontaa :)
    http://beasyouare-aino.blogspot.com/2011/10/anteeksi-taa-tauko-mutta-oon-ollu.html

    nii ja se sähköpostiosoite: aino_salminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. mmirellla@hotmail.com ja oon lukijana :-)

    VastaaPoista
  9. Voisin osallistua. :)

    Ps. Mullakin blogissa tällä hetkellä arvonta, jos haluat käydä osallistumassa. ;)

    VastaaPoista
  10. oon lukija
    laaurav@hotmail.com
    ja linkkasin blogiin :
    http://laurakaisa-blogi.blogspot.com/2011/10/life-is-succession-of-lessons-which.html

    VastaaPoista
  11. osallistun ja lueskelenkin tätä säännöllisesti, mutta koska en seuraa bloggerin kautta, niin ei varmaan lasketa ? :-D

    jokatapauksessa sun blogi on kivan rento hyvälaatusilla kuvilla !

    sähköposti laaura@wippies.fi

    VastaaPoista
  12. oon lukijana
    rosa.niemi@netti.fi

    Ja kerroin blogissani tästä :)

    http://just-smile-dont-cry.blogspot.com/2011/10/arvonta.html

    VastaaPoista
  13. anni_rusi@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  14. Lukija olen öfköörs ja myös linkkailen tän seuraavaan postaukseen, koska kukaan ei huomais sitä vanhan loppuun lisäiltynä. Kolmella lippusella siis oon mukana. :)

    -Taija

    taija.leivo@kpedu.fi

    VastaaPoista
  15. osallistun, olen lukija (--:

    ida.johanna@luukku.com

    VastaaPoista
  16. Oon lukija, kommentoin ja kerron tästä arvonnasta blogissani : marqquu.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  17. oon lukija ja linkitetty on :-)
    http://ineedtoflyaway.blogspot.com/2011/10/eilen-oli-kylla-tosi-kiva-paiva-adan-ja.html

    tuota noin.. sulla on tosi ihania kuvia useasti ja tekstiäkin kivasti, joten jatka samaan malliin!:-)

    (ninn-a@hotmail.fi)

    VastaaPoista
  18. osallistuun :-)

    mmila@live.fi

    VastaaPoista
  19. Osallistuuun !! (:
    oon lukija ja linkki tästä arvonnasta löytyis täältä http://sanna-behindblueyes.blogspot.com/2011/10/ensimmainen-luku.html

    sannahakola@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. oon lukija :-) ja kerron tästä mun blogissa!

    laurrr@hotmail.fi
    http://whenifounduifoundmyself.blogspot.com/

    VastaaPoista
  21. Osallistun ! :--)

    Liityin lukijaksi ja tässä linkki mun blogin postaukseen, jossa linkkasin tästä:

    http://millakatarina.blogspot.com/2011/10/sisakeli.html

    milla_harju1996@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. osallistun, olen lukija :-D osoite on oona.heikkinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. lukijana olen ja linkkasin omaan postaukseen tän :) ---> http://overthecolourfulrainbow.blogspot.com/2011/10/elaintapahtumassa.html

    sanisuutari@gmail.com

    VastaaPoista
  24. osallistun!:-) wera_n-n@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. osallistun, oon lukija:) osoite on elenasirvio@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Kyl ehdottomasti osallistun :--) ja ps. oon myös lukija.

    Mut siis haluun myös kehuu tätä blogiis, tää on todella valloittava ja näitä kuvii on ilo katella :--) i likelike

    VastaaPoista
  27. ui siistiii ! määää osallistun ja oon kans lukija! 8)

    VastaaPoista
  28. Osallistun, ja olen lukija =)

    Petrapoika@hotmai.com

    VastaaPoista
  29. Osallistun! Tykkään seurailla blogiasi. Keep on going! :)

    mammmy, o0saan05@students.oamk.fi

    VastaaPoista
  30. Osallistun, oon lukija ja linkkaan ! :----)
    Ja pakko sanoa et kirjottelet aina niin piristävästi ja kuvat on söpöpöjä, tyylis ihan hirmukiva, tykkäään paljon ! 8)

    VastaaPoista
  31. osallistun ja oon lukija! :)
    aivan ihana blogi sulla ja saat aina niii upeita kuvia :)

    vukim75@yahoo.se

    VastaaPoista
  32. osallistun ja olen lukija !:)mulle siis kolme arpaa,aijon kertoa arvonnastasi blogissani.HUOM pidän itsekkin parhaimmillaan arvontaa joten jos kiinnostaa niin käy osallistumassa :):)

    sulla on tosi siisti blogi,omaperäinen ja hienoja kuvia.

    sohvi.t@hotmail.com

    VastaaPoista
  33. osallistun!!:) oon kans lukija!
    loska_l@hotmail.com

    VastaaPoista
  34. Olen lukija ja sulla on tosi kiva blogi, jatka samaan malliin (-:

    jensku.hokkanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  35. osallistun! :-) oon lukija ja linkkaan tän myöhemmin mun blogiin ku nyt on ihan liian kiire ja kerkesin just kirjautuu ulos!

    http://jonnalovesyou.blogspot.com

    VastaaPoista
  36. osallistun ja oon lukijana:--)

    charlotta-94@hotmail.com

    VastaaPoista
  37. juu, lukijana ollaan eli kaks arpaa (--:

    soof-16@hotmail.com

    www.sofiastimetoshine.blogspot.com

    VastaaPoista
  38. Jeee kiva arvonta :-) Lahjakortit on aina jees! Eli lukija oon, kaks arpaa :))

    mursinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. Ja heiii linkkaan tän seuraavaan postaukseen, eli 3 arpaa! :-)

    VastaaPoista
  40. osallistun :))

    mira_567@hotmail.com

    VastaaPoista
  41. ihana arvonta (: oon lukija. Eli 2 arpaa (:

    sarawesterlund@msn.com

    VastaaPoista
  42. Kaksi arpaa :)

    nina.antila@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Olen lukija :) eli 2 arpaa?

    kisumisu_99@hotmail.com

    VastaaPoista
  44. jee osallistun! :)

    nette.l@live.fi

    VastaaPoista
  45. oiii pakko osallistua! oon lukija eli osallistun kahella lippulappusella:)

    anni@luukku.com

    VastaaPoista
  46. hihii osallistun sekä olen lukijana joten tekee yhteensä 2 arpaa! :)

    VastaaPoista
  47. Osallistun yhdellä arvalla :)

    above@live.fi

    VastaaPoista
  48. kivat palkinnot , osallistun!
    emppu123@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. Lukijana mukana kahdella arvalla :)

    -Iitu

    kuiskaa@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Osallistun! Kiva arvonta :)

    VastaaPoista
  51. Täältä kans yks osallistuja ja aloin joku aika sitten seuraamaan blogiasi. Tykkään sun kuvista tosi paljon! :-)

    jem.-@hotmail.com

    T: Jem

    VastaaPoista
  52. osallistun ja oon lukija, linkkasin tän myös mun blogissa: http://vertten-thousandmilesaway.blogspot.com/2011/10/on-days-i-cant-see-your-eyes-i-dont.html :-)

    verkkuuh@hotmail.com

    VastaaPoista
  53. Osallistun ja oon lukija eli 2 arpaa :)

    piiakiuru@hotmail.com

    VastaaPoista
  54. heeii taas laura . )) sulla näit kuvia riittää, ollapa nätti.
    iha jees ku oot kirjottanu kans englanniksi, hyvää treeniä : DDD tai ainakin mul ois. mutten kyl jaksa alkaa blogia kirjoittaa : )))
    ainii mut mähä oon lukija, niin mul o kaks arpaa ^^ hii.
    en haluais laittaa kyl sähkäriä esil : /// noo, jos tulee asiaa, ni fb:n laita vaik jos vaa sopiis . ))

    your sincerely noora . )

    VastaaPoista
  55. Osallistun ja sillei tiätsä ;D

    VastaaPoista