Kiitospäivä

Kiitospäivä 001m-tile
Tänään keksittiin viettää tyttöjen kanssa kiitospäivää minkäs muunkaan kuin ruokailun merkeissä. Laitoin pikkusiskon leipomaan meille kakun ja lähettiin Lunalle tekemään pizzaa. Mulla oli pitkästä aikaa täyspitunen koulupäivä ja otti kyllä koville! Täytin vähän lisää mun lukkaria, nyt ois tällä psykaskeptikolla kaks psykologian kurssia :-D muttakun persoonallisuuspsykologia! Sinne meni myöhäiset aamut ja aikaiset kotiintulot, huomenna taas 8:30...

Ps. Olen kiitollinen kaikista ihanista ihmisistä mun elämässä, terveydestä, kodista, kaikista mahdollisuuksista ja kaikesta hyvästä mitä tässä maailmassa on aika paljon. Olisin myös kiitollinen jos huomenna aamulla ei väsyttäisi mutta turha toivo :-D Olen myös kiitollinen että kuvat saa laitettua kollaasiksi koska nää veis muuten aika paljon turhaa tilaa... Katotaan jos huomenna tulis muunlaista postausta!

---
Thanksgiving with the girls, some pizza and a cake my little sis baked for us. I would be thankful if I wasn't tired tomorrow morning, yeah right like that would ever happen. Well, there's luckily other things to be thankful of, like all the wonderful people in my life, health, home, the opportunities life gives us and many more. I started studying an extra course in psychology today, which means I have two courses of that this period. Funny, I didn't even think I'd be interested in psychology.

1 kommentti: