Yliopistovierailua

Photobucket
Tytöt oli täällä edellisen yön yökylässä, aamulla lähtö Ouluun kello 6:30. Ei ehitty paljoa mitään muuta ku istua bussissa ja syödä, harmitti vähän ku oisin pitkästä aikaa ollu Oulussa :-D Meni kyllä kamalassa koomassa koko eilinen, yritin saada vähän energiaa herkuista ja energiajuomista mut illalla silmät vaan seiso päässä. Välttelin kumminki konetta tähän hetkeen saakka ja sain luettua vähän enkkua, nyt jäljellä enää ruotsinkoe! Ei nää koeviikot nyt niin kamalia oo :--)

Ps. toivottavasti toi animaatio ei oo ihan kauhee ja et se ees näkyy teillä, mulla jumittaa nyt niin pahasti että en oikee osaa sanoa :-D

---
Yesterday: The girls stayed over for the night and we left early in the morning to visit the university in Oulu. I stayed awake with the help of some ED but felt terribly tired in the evening. Luckily I managed to read some English and the exam went pretty well, now I only got one exam left! :--)

8 kommenttia:

  1. toi animaatio on just kiva, ja näkyy mulla ainaki iha hyvi:)!

    VastaaPoista
  2. en oo tommosta ideaa enne nähny blogeissa, että noi kuvat vaihtuis tollee ! :) niitä oon kyl nähny, missä ne vaihtuu sillai tosi nopeesti ettei niit ehi melkee nähä ees :D mut sun blogis on iha mahtava ! :)

    VastaaPoista
  3. missä muuten asut ? :D
    oon uus lukija ja oon vielä vähä pihalla. tykkään kuitenki sun blogista :)

    VastaaPoista
  4. aaaa toi ruoka näytti tosi hyvältä! :DD

    VastaaPoista
  5. Ihan sika kiva toi animaatio!!! Ja kyllä sse ainkin mulla näkyy hyvin :)

    VastaaPoista
  6. wooow toi animaatio on kyl tosi näppärä:) millä oot väsänny sen? -mara

    VastaaPoista
  7. mite oot tehny ton animaation ? (: oot tosi nätti ja rakastan sun blogii !

    VastaaPoista
  8. Kiitos kaikki! :-) animaatio on tehty photoscapella :)

    VastaaPoista