OMA NAAMA

Olin eilen hämmentävän tyytyväinen omaan naamaani (:D) ja seurauksena useampi peilin kautta otettu kuva tästä kyseisestä nassusta ja omituisista ilmeistä. Näin toteutat Lauran joululookin:
1
1.Suihkuta hiuksiin muotoilunestettä ja rullaile ne nutturalle. Haaveile täydellisistä kiharoista. Meikkaa naama ja kerrankin onnistu siinä. Unohda kuitenkin laittaa ripsaria alaripsiin (harmittele tätä myöhemmin). Poseta säälittävästi.
3
2. Ota nuttura alas. Kauhistu. Panikoi.
2
3. Yritä epätoivoisesti harjata afroa litteämmäksi. Jätä hiukset huonokuntoisen näköisiksi koska et löydä suoristusrautaa. Ota vielä lisää säälittäviä kuvia ja ihaile omaa naamaasi. Muistele tätä.

4. Kirjoita maailman säälittävin blogipäivitys kamalassa kiireessä kun pikkusisko laskee sekunteja ja huutaa naamasi vieressä. Lupaa kuitenkin postata myöhemmin paremmin (lupaanlupaan, mulla on oikeesti kivoja kuvia teille näytettävänä!). Toivottavasti tästä tutorialista oli teille kaikille ihan hirmuisesti apua, moikka!

8 kommenttia:

  1. Hahha tää oli hyvä:D

    VastaaPoista
  2. Hauska postaus! :p

    http://tilda-plan.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Hahah en voinut muuta kun nauraa tälle tekstille koska se kuvasi just niin onnistuneesti omia fiiliksiä! :D Oot kyllä suloinen ei voi muuta sanoa!

    VastaaPoista
  4. wou oot ihan hel***** nätti hiukset kiinni:o!

    VastaaPoista
  5. :DDD ihana ! ♥

    VastaaPoista
  6. Voi jessus, itseasiassa taidat olla oikeassa.
    Kyllä mä uskon, että niissä on jotain, mutta ehkä mä tunnen, ettei muut näe sitä samaa? Yleensä en ois välittänyt siitäkään, mutta.. Se nainen sanoi pahasti ja mä olen lapsellinen, joten loukkaannuin liikaa.

    Löysit juuri oikeat sanat, lämmin kiitos niistä :)

    Pakko muuten mainita, että loistava postaus, mutta mä en osaa tehdä nutturoita (luoja tää kuulostaa niin säälittävälta, muttakun en osaa :D). Oon kans huono käyttämään kiharrinta, mut sen taidon aion nyt opetella, koska sain joululahjaks uuden kihartimen ja hiuksetkin alkaa olla tarpeeks pitkät :P

    VastaaPoista
  7. hahaaa tää oli hauska ::::D:D:D

    VastaaPoista