Crazy shit

2
1
Koko kroppa huutaa hallelujaa (ah mikä kliseinen sanavalinta) mutta selvittiin kotiin puolimaratonilta! :-D niillä ketkä tuntee mut oikeastikin tulee tää luultavasti jo nyt korvista ulos mut mä en vaan voi olla intoilematta tästä vaikka huomenna luultavasti lähinnä itkettää kun ei pääse sängystäkään ylös :-D

Alotettiin jo hyvissä ajoin pienellä kävelyllä ja tankkaamalla ihan hullut määrät energiaa, niin että pärisytti ja nauratti vaikka lopulta tuntu oikeestaan vaan entistä väsyneemmältä :-D Ei mikään paras aika käydä juoksemassa kun oon ihan typerässä flunssassa ja mentiin kummatkin vaan muutaman tunnin yöunilla mut ihan kunnialla selvittiin silti. Tai no, ei mitenkään ihan kunnialla vaan ihan superkunnialla, aaawwyeeeaah (varsinkin kun olin ihan varma etten jaksa kaheksaa kilometriä pidemmälle :D) Mutta nyt ku oon saanu hihkuttua tästä täälläkin niin varmaan aika mennä nukkumaan, huomista riemuiten odotellessa....

(ps. oon täysin addiktoitunut rage comicseihin, ne ketkä tietää mistä on kyse niin ymmärtää varmaan miten mielelläni oisin tunkenu tähän tekstiin kaikki sweet baby jesukset, haters gonna hatesit ja muut :-D)

(pps. neljä linkkiä, neljät sulut, tuhansittain hymiöitä ja turhia sanoja........ mua pitäis kieltää päivittämästä tämmösiin aikoihin)

---
A half marathon (or actually 21,6 km). I'm so proud of myself!

1 kommentti:

  1. ihana blogi sulla, selailin pitkän aikaa noita vanhempiakin! sait yhden lukijan lisää :)

    jos kerkeet, käy tsekkaamassa munki blogi, joka kaipaa tietysti lisää lukijoita :-)
    sweetyandsour.blogspot.com

    VastaaPoista