So don't cry for your love, cry tears of joy
'Cause you're alive, cradled in love

1-tile
6
8m
3
7
5
9
Kuvissa parin päivän pastat, minä kun olin hiusmalleilun jälkeen töissä tuhkimoimassa (miten monta omaa sanaa voin ahtaa samaan lauseeseen?), harmillisen huonoja kuvia joutsenista pellolla ja kissa. Niin ja ihan ekana Lunan puhelimella ottamia kuvia Vuokatin hisseistä, ravintolaillasta ja päivästä jolloin leivottiin maailman epäterveellisintä suklaakakkua (ja syötiin sitä tyylikkäästi koulumatkalla).

Olin kauan pois mutta nyt oon täällä taas! Selvisin maantiedon kirjoituksista joten kuten, söin paljon, laskettelin Vuokatissa, tein kokeita, kävin illallisilla, juhlin myöhään ja nyt oon vaan harrastanut liikuntaa täysin addiktoituneena (huomenna aamu-uinnille aaaah) :-D Vietin viime viikonlopun ihanassa seurassa vältellen kaikkia kurjia velvollisuuksia ja lähdetään kai pääsiäisenä reissuun :-)) Koulujutut ei jaksa paljoa stressata ku keskittyy tähän onnellisuuteen.


Ainiiiin unohdin hehkuttaa mun pastaa, se oli täy-del-lis-tä!♥

5 kommenttia:

  1. oooi ihanii noi joutsenet! itekki ku pääsis johonki nii lähelle et pystyis kuvaan:)

    VastaaPoista
  2. Siis miten mä en sua osannu yhdistää tähän blogiin???!! Voi tunnen itteni ihan ääliöks!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan ymmärrettävää kun en näytä yhtään itteltäni univelkaisena ja ilman meikkiä :--D onneks tää blogi vähän niinku shows the best of me, harmi että totuus kävi nyt ilmi :D

      Poista
  3. Ihanaa ruokaa - rakastan pastaruokia!! Kauniita kuvia myös :)
    http://mysecrets-linda.blogspot.com/

    VastaaPoista