Here's my number so call me maybe


_MG_3425-tile
_MG_3468-tile
Perjantain asua ja uudet lenkkikengät! Pari tuntia meni taas kaupungilla kierrellessä ja vihdoin pääsee taas juoksemaan! Mulla on noista vanhoista kengistä toi vaimennus menny vähän huonoon jamaan ja luultavasti siitä (tai mun ylipronaatiosta) johtuen mun polvea on särkeny kummasti aina lenkkien jälkeen. Nyt ku polvi tuntuu jo paremmalta ni oli vihdoin aika käydä ostamassa uudet kengät ja nyt pitäis taas rullata mukavasti!

Seuraavaks luvassa sauvakävelyä töihin (koska keski-ikäistyn hurjaa vauhtia!) ja loppuillasta pitäis päästä vielä kunnolla kokeilemaan noita kenkiä (nojoo nyt riittää juoksuaiheesta ku se ei varmaan kaikille oo se kaikista kiinnostavin :-D toisaalta eipä mulla mitään mielenkiintoista asiaakaan olis). Enihau, koeviikko lähestyy samaa tahtia ku pääsiäisloma, jota muuten odotan aika innoissani :-) Suuret on suunnitelmat, aiotaan pistää Turku sekaisin!

2 kommenttia:

  1. Ai että sulla on ihania kuvia täällä! Voikun itsekin osaisi vähän kikkailla kameran kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitos! :-)) vaikka mä oon kyllä aika toivoton tumpelo ton kameran kanssa yleensä... :D

      Poista