Here I am, ready for your love

_MG_5630-tile
_MG_5635m
_MG_5619
Tässä päivän asua :-) mulla on suurena missiona ruveta käyttämään kaikkia mun vaatteita, yleensä saan yhden vaatteen sopimaan aina vaan yhteen asuun ja sitte niitä "turhia" vaatteita vaan kertyy vaatehuoneeseen. Tänään tsemppasin ja puin päälle jo kauan unohduksissa olleita vaatekappaleita, ja tuunasin yhet mun neljistä mustista farkuista! Voin kertoo, ettei lopputulos miellytä silmää ihan niin paljon kuin olin ajatellut mutta näillä mennään :-D

Seuraavana vuorossa sitten autokoulun viimeistä teoriatuntia ja huomenna vihdoin vapaa. Paljon on hommaa mut silti varattiin O'Learys'tä (jaaa mitenköhän tää pitäis kirjoittaa :-D) pöytä ja mennään huomenna kattomaan vähän hockey!

---
Today's outfit. Trying to start to use all my already forgotten clothes, a good start I think!

2 kommenttia:

  1. Laitoin sulle haasteen! :)
    http://ruusukerotta.blogspot.com/2012/05/versatile-blogger-award_19.html

    VastaaPoista
  2. Täydellinen tuo farkkutakki! oon koittanu ite metsästää vähän saman mallista ja väristä, mutta ei oo vielä osunu tielle :(

    VastaaPoista