You make me feel like I am home again

1
2m
8Mp



Suunnilleen vuosi sitten poljin ekoille treffeille melkeen pissat housuissa ja jännitin ruotsin puhumista niin etten saanut melkeen ees suutani auki. Ronny vaikutti ihan yhtä jännittyneeltä kun minä eikä se helpottanu asiaa kyllä yhtään :-D Alkuillasta Noora ja minä juteltiin vaan kahdestaan ja samoin pojat. Nooran ja Jondin pakottamina tanssittiin ja muistan vielä miten kiusallista oli tanssia mulle lähes tuntemattoman ihmisen kanssa kun vieressä tanssii tuore kihlapari. Istuttiin parvekkeella ja juteltiin jotain pientä autoista ja muusta turhasta mistä en oikeasti tajua yhtään mitään, tanssittiin vähän lisää ja laulettiin SingStaria. Matkalla keskustaan juttelin ja valokuvailin Nooran kanssa - taisinki nössöillä melkeen koko illan :-D Vihdoin ekan pusun jälkeen käveltiin kuitenkin käsi kädessä, ja nykyään mennäänki käsi kädessä melkeen joka paikassa. Voin nykyisin puhua Ronnylle ihan kaikesta, epämääräisellä ruotsi-suomi-englanti -sekoituksella, ja toivottavasti se voi mulle. Me rapsutellaan toistemme selkiä, tehään yhessä ruokaa ja nauretaan toistemme säälittäville jutuille. Ronny lohduttaa mua vaikka itkisin tunteja, laulaa mun kanssa typeriä lauluja ja tanssii välillä hassusti. Vaikka vuoden aikana ehtiiki jo ärsyyntyä toisen joihinkin tapoihin ja tottumuksiin niin silti kun mä ees katon tota yhtä en vaan voi olla olematta onnellinen.

4 kommenttia: