Well you're never gonna find it if you're looking for it

Oon aika vähäisellä stressillä porskuttanu eteenpäin täällä lähiaikoina mutta nyt iski kaiken maailman tulevaisuusangstit ja muut päälle samaan aikaan. Lukion kolme ylimääräistä vuotta miettimisaikaa ei oo ollut yhtään hyödyks, huomaan nyt ettei mikään ala kiinnosta mua tarpeeks ja kaikilla muilla on selkeät suunnitelmat, haaveammatit tai ees vaihtoehtoja.

Mä en halua hukata kaikkia niitä mahollisuuksia joita mulla on, mä en voi tehä ratkaisuja vaan omasta puolestani, en halua muuttaa kauas pois ilman kunnollista syytä enkä tyytyä johonkin mikä ei ees oo mua varten. En saa tehtyä asialle mitään, kaikki tää hirveä vastuu vaan kummittelee mun päässä ja mä valun vessan seiniä vaikka mun pitäis olla nukkumassa kunnolla huomista kuullunymmärtämistä varten.

Mä oon huolissani kaikesta, kaikista ja yritän vaan saada yhden asian valmiiks kerrallaan. Mua väsyttää vaikka mä en koulun lisäks tee oikeastaan muuta kuin syön ja nukun, mä oon muuttumassa entistä tylsemmäks (ja ilmeisesti negatiivisemmaks...) ja vaan karkotan ihmisiä lähettyviltäni ja sitten valitan kun mulla ei oo tarpeeks ystäviä/kavereita/tuttuja. Mikään ei onnistu, päivät on pitkiä ja kivointa tänään tais olla kun ajoin autolla kauppaan ostamaan muutaman hedelmän.

lappajärvi plus vaatehuone 057m
rrrrrabdopmm j'rjewstä 245

Kaiken lisäks mun hiukset on kasvanu ihan ylipitkiks ja söin muutaman keksin liikaa. Kenelläkään muulla ongelmia?

(kuvat old shittiä koska kuvattomat postauksetkin on shittiä)

10 kommenttia:

  1. vitsi mulla on täsmällee samat fiilikset! ihanku oisit ajatukset lukenu! ihania kuvia muuten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan hirveetä eikö? onneks autto ees pikkusen siinä vaiheessa kun sain nukuttua ja suoriuduin ruotsin kuuntelusta ihan hyvin :-D kiitos! :-)

      Poista
  2. Täältäkin löytyy yksi kohtalotoveri. Ihan samat fiilikset mulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ainakaan ei olla yksin! :--D

      Poista
  3. et tosiaankaa oo yksi ongelmies kanssa,oon alottanu lukion vasta ja ekan kuukauden oon stressannu nii paljo etten oo ikinä yhtä paljon, oon sata kertaa meinannu luovuttaa koko paskan ja tälki hetkel en tiiä miten selviin koeviikosta,saatikka minkään sortin essee tehtävistä sillä en päässy ees esseeharjottelua läpi.iltasin en ees jaksa lukee koska oon nii väsyny ja tuntuu et aika ei riitä mihinkää enkä tiiä et jos lopettaisin lukion ni mihin mä sitten menisin ku ei mulla oo mitää kiinnostusta mitää eri aloja kohtaan -,-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon ihan samasta syystä lukiossa, missään muuallakaan ei ollu mitään mielenkiintoista :-D mut vaikka sä nyt et ehkä kaikkia juttuja niin hyvin handlaa niin jos löydät lukion aikana ees yhen asian mistä tykkäät ja missä oot hyvä ni se on hyvä :) mä oon valitettavasti saanu ihan tasasia numeroita joka aineessa ni paha sanoo missä on hyvä :-D

      valitettavasti tää lukio on just tällasta et välillä on ihan hirveesti hommaa mut sit välillä ei oikeestaan mitään :-D koita selvitä lukiosta tai mitä aiotkaan tehä, kyllä me varmaan jossain vaiheessa löydetään meille sopivat ammatit :--)

      Poista
  4. mulla on samoja ongelmia, mutta en oo vielä lukio iässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huuuh, onneks et oo ainoa ja sulla on vielä aikaa päättää :) jos ei oikeesti mikään kiinnosta niin lukioon vaan, täällä me ollaan muutkin :D

      Poista
  5. Lauraseni, muistatko kun joskus oli jotain ylitsepääsemätöntä (en muista mitä) mistä ressasit ja olit aivan varma et kaikki menee vituilleen. Sanoin sulle sillon joskus, että sä jotenkin ihmeen kaupalla aina selviit kaikesta. Oli ne asiat sitte kuinka suuria tai pieniä tahansa. Minä tiiän että selviit tästäki, ja löydät ittes just sieltä mihin kuulut. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "en muista mitä" :D:D ehkä selviän joo mut en todellakaan oo valmis miettimään mitään tällasia! en mä halua muuttaaaaaa, varsinkaan kun joutuisin vaan menemään johonkin opiskelemaan jotain vaan koska on pakko, valitivalitivaliti :-D

      Poista