As long as we’re together, does it matter where we go?

_MG_0127m
_MG_0137
_MG_0122m-tile
_MG_9972mm
_MG_0144
Toi harmaus ja mun naamaan hyökänny ilkee psoriasis on vähän vähentäny mun pärstän näkyvyyttä täällä blogin puolella mut yritän kyllä parhaani :-D Oon pitäny pian pari viikkoa kirpparipöytää rahan toivossa ja pian on velat maksettu äidille! Oon kans tehny muutaman löydön, toi bleiseri on yks niistä :-) Löysin kans meidän tulevaan kotiin tarjottimen pullalle, mahotonta käydä siellä järjestemässä omaa pöytäänsä kurkistamatta mitä muista pöydistä löytyy :-D

Mukava lepposa viikonloppu taas tulossa (haha keskiviikkona viimeistään on hyvä alottaa viikonlopun ottaminen), Ronnyn kanssa katellaan taas leffoja ja toivottavasti päästään viettämään iltaa Nooran ja Jonatanin kanssa :-) Koulujutuissakaan ei just tällä hetkellä oo mitään valittamista, tunteja on peruttu ja oon ollu kaiken maailman kokouksissa eli pois niiltä vähäisimmiltäkin tunneilta mitä mulla on :-D Sain kans tehtyä viime keväältä roikkumaan jääneet mantsan tehtävät, ajattelin jättää koko kurssin suorittamatta ku pelkäsin huonoa arvosanaa (ja olin laiska...) mut numero tuli tänään ja sehän meniki ihan nappiin!

---
It has been so cold and grey and my face has been so out of control that I haven't posted any pics until now. I've been selling my old clothes at the flea market, finally I have some money so that I can pay mom back :-D I found some new stuff there desk yesterday, a grey blazer and some stuff for our future home :-)

I'm already excited about the weekend although it's only Wednesday :-D We'll probably have a chill weekend: watch some movies, play our new PS games and hopefully visit Noora & Jonatan's :-) School has been good, I finally returned some assignments I forgot to do last spring and got my grade, couldn't be more happy!

6 kommenttia: