Hello and goodbye ...and hello


cfswf

Kirjoitin tänne jo pitkän epämääräiseltä kuulostavan hyvästelytekstin, jossa kerroin toiveestani saada alottaa tää blogittaminen ihan alusta uuden blogin kanssa. Kerroin olevani täysin tyytymätön tähän blogiin, taisin jopa mainita sanat "vanhaa paskaa". Ja sitten huomasin että ihana Ina on valinnut mun blogin yhdeksi lempparikseen!

Joten long story short, haluan tehä blogistani paljon laadukkaamman, postata vaan hienoja kuvia ja hyviä postauksia, olla kerrankin tyytyväinen blogini ulkoasuun ja vaihtaa vihdoin viimein hieman suurempaan kuvakokoon! Sen takia luvassa on uusi blogi, uudessa osoitteessa :-)

Oon tällä hetkellä tosi tyytyväinen itteeni, oon valmistellut mun uutta blogia pari päivää ja vihdoinkin ulkoasussa on kaikki niinku pitääkin! Mulla on kans ihan kivoja kuvia muokattuna, ja haluan postata niitä mahdollisimman pian! :-)

2 kommenttia:

  1. Voi harmi, tämä vanha blogi oli ehdottomasti paljon kauniimpi visuaalisesti ja tunnelmallisesti kuin uudempi. :(

    Tämän blogin nimi oli kerrassaan IHANA, se oikein kutsui lukemaan - uusi blogisi menee nyt samaan kategoriaan "kotisi siellä missä sydämesi plääplää" - näitähän on miljoona blogia. Voih, minua surettaa kovasti. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi että olet sitä mieltä :/ omaa silmää tän blogin ulkoasu ei oo miellyttänyt pitkään aikaan, html on takkuillut parissa jutussa kuten kommenttiboksin sijoittelussa alusta alkaen ja kaikki fontitkin on saanut mut vaan pahalle tuulelle :D myös se, ettei blogitekstejen asettelu oo ollut mitenkään yhtenäinen postauksesta toiseen on harmittanut kovasti :(

      Nimestä oon kanssasi kyllä samaa mieltä, pidän kovasti tästä nimestä! Pohdin uutta nimeä pitkään mutta mitään yhtä hyvää ehdotusta ei tullut vastaan...eikä uuteen alkuun mielestäni sopinu pitää blogia nimellä mistä tulee heti mieleen mielikuva vanhasta blogista. Tykkään kuitenkin myös uudesta nimestä, on kiva että mun poikaystävä on ollu mukana sen suunnittelussa :-) eihän se mikään hirmu erilainen nimi ole, mut positiivinen ja kaunis ajatukseltaan :) Sitä paitsi uusi blogi tulee vihdoin olemaan sisällöltään aika tasaista laatua, ja uskon että sisältö on blogin nimeä paljon tärkeämpi. Nyt voin vihdoin päivittää rauhassa vaan niitä parhaimpia kuvia, tähän blogiin kun on eksynyt jo niin paljon huonolaatuisia kuvia vaan koska oon tuntenut olevani pakotettu päivittämään. Nyt teen tota hommaa ihan omana itsenäni ja tuntuu heti, et tekstikin on enemmän omaa tyyliä :D mua ei oikeastaan haittaa vaikka uusi blogini hukkuisikin massaan, ainakaan kun tiedän et sisältö on paljon aikaisempaa parempaa :) Ja eikö sisältö blogissa oo tärkeintä, vai uskotko tosissaan että blogi voi olla ihan tusinakamaa vain nimen takia?

      Toivottavasti tää antaa jonkinlaisia perusteluita mun päätökselle, ja toivottavasti tässä nyt ees oli joku looginen pointti ja selko, puhelimella kun tätä kirjoittelen..:D niin, ja kiitos kaikista kauniista sanoistasi vanhaa blogia koskien! :-)

      Poista